Miles Innlandet
Miles Innlandet åpnet sitt kontor 1. Januar 2024 på Mjøsbrygga i Brumunddal ved E6/Mjøstårnet. Vårt kontor er godt synlig og er plassert midt i regionen.
På kort tid så har kontoret vokst raskt og vi teller nå totalt 9 medarbeidere og flere er på gang. Målsettingen er å bli 15 innen utgangen av 2024. Alle våre ansatte er viktige brikker i det vi nå skal bygge på Innlandet – og det gjør vi sammen! Vi har blitt tatt veldig godt i mot fra både kunder og samfunnet forøvrig noe vi setter stor pris på. Hos Miles på Innlandet skal du møte medarbeidere med høy faglig autoritet som kan hjelpe deg på din digitaliseringsreise og vi skal ha det moro på jobb og levere våre tjenester med varme. Sammen skal vi bygge en av de beste og mest fremragende arbeidsplassene mellom Oslo og Trondheim.
-
Brenner du for sky? Vil du være med å bygge skysatsningen hos oss?
Miles Innlandet · Innlandet
-
Digitaliseringsrådgivere på Microsoft plattformen
Miles Innlandet · Innlandet
-
Åpen søknad: Vil du være med å bygge et spennende fagmiljø på Innlandet?
Miles Innlandet · Innlandet
-
Utviklere med hjerte for faget: Vil du bli en del av et fremragende utviklermiljø på Innlandet?
Miles Innlandet · Innlandet
Kontakt oss
Hvorfor jobbe i Miles?
-
Kompetanseheving
Du har stor råderett over hva slags kurs og opplæring du trenger for å holde deg oppdatert. Og skulle du trenge tips og innspill, er det selvsagt alltid en kollega å spørre.
Man blir aldri ferdig med å utdanne seg, og det er aldri for sent å lære noe nytt! -
Sosialt
På tvers av kontorene våre arrangeres det jevnlig faglige samlinger der vi lærer og deler erfaring og kunnskap. Selv om det faglige er veldig sentralt i Miles, er de sosiale sammenkomstene minst like viktige. -
Oppdragsfrihet
Det er viktig at du trives i oppdraget ditt, får jobbe med spennende oppgaver og generelt har det bra på jobb.
Vi holder alltid en løpende dialog med konsulentene som er ute hos kunder. Hvis det er behov for det, strekker vi oss langt for å hjelpe til og gjøre tilpasninger slik at alle parter blir fornøyde. -
Arbeidstid og ferie
Planer om å reise til Mallorca i mars eller New York i november? Det synes vi du skal få lov til! Sammen med kunden finner du selv fram til den arbeidstiden som passer best – og når det passer best å ta dine fem ferieuker. Bon voyage! -
Forsikring og pensjon
Vi i Miles er opptatt av at alle som jobber hos oss, skal være godt sikret dersom uhellet er ute. Vi har inngått avtaler om pensjonsforsikring, gruppelivsforsikring, sykdomsforsikring, reiseforsikring, behandlingsforsikring og ulykkesforsikring. -
Velg ditt eget utstyr
Vi har aldri skjønt poenget med å tvinge alle til å bruke det samme utstyret. Stramme budsjetter er vi heller ikke glad i. I Miles får du frie tøyler til å velge det du trenger for at ting skal flyte i arbeidshverdagen.
Ofte stilte spørsmål
-
Å bli kjærester etter bare én date er ikke så lurt, og nettopp derfor tar vi ikke lett på ansettelsesprosessen når vi rekrutterer nye folk.
Vi vil være helt sikre på at vi er en god match! Ved hjelp av disse fire trinnene finner vi ut om Miles er riktig for deg og om du er riktig for Miles:
1. Bli kjent, vi begynner med en god kopp kaffe, dersom du drikker sånt, og en hyggelig prat. Dette er et uformelt intervju der vi blir kjent og finner ut hvilke verdier vi deler og om vi kan passe sammen på lang sikt.
2. Faglig prat, kaffekoppen følges opp med en faglig samtale med to utvalgte konsulenter. Her løser du en fagoppgave og får stille spørsmål om jobben og miljøet, mens vi forteller mer om hvordan det er å jobbe i Miles.
3. Oppfølging og referanser, å snakke med referansene dine er faktisk noe av det viktigste vi gjør i ansettelsesprosessen, det har vi god erfaring med. Og vi er ikke bare på jakt etter skryt, vi ønsker å bli bedre kjent med deg.
4. En ny start? Når vi har slått fast at vi er interessert i å satse på hverandre, tar vi et siste møte der vi snakker om detaljer som lønn og andre betingelser. -
Selvsagt et godt spørsmål, og et viktig et som sådan. Hele rekrutteringsprosessen er noe vi bruker mye tid på, og noe vi tar veldig seriøst. Normalt sett vil du alltid høre fra oss ila 24 timer, men håper du kan ha forståelse for at travle dager også kan forlenge prosesser.
Dersom du ikke har hørt noe fra oss innen 48 timer setter vi pris på at du tar kontakt, da kan det hende det er noe krøll på tråden ett eller annet sted. -
En god Mileser er en som er faglig nysgjerrig, trives i jobben sin, kan være litt leken og kanskje har et ekstra et talent for å finne lyspunkter også de dagene sola ikke skinner fra blå himmel.
Slike mennesker tror vi blomstrer når de er sammen med andre mennesker som er rause og inkluderende, og slikt blir det gull av!
Selv om nåløyet kanskje er trangt, er det alltid rom for flinke utviklere, arkitekter, UX-designere eller smidige evangelister.